Arkitekturrum- Gunnebo

För att sammanfatta hela projektet:
Jag valde att göra lusthuset i en mysig känsla med varma accentfärger till den vita grundfärgen som finns på väggarna, taket och bordet (hade inte med sofftyget, plädar oc kuddar i modellen). På utsidan är lusthuset vitt med detaljer så som tempel dekorer för att matcha med slottet i klassistisk stil. All möblering och liknade är anpassat för den fiktiva personen med reatism, jag valde tex att ha en ramp och en trappa. Sedan valde jag att ha trådar med böcker så kunden slipper samma och sträcka sig efter blecket i en bokhylla. 

Syftet med lusthuset är till för mysiga kvällar på altanen i solljuset, fika med vännerna eller läsa en bok. 

Jag är ganska nöjd över mitt förslag, det har koppling till slottet och den kunden med speciella behov, dock skulle jag gjort moddellen mycket noggrannare... Sista blogginlägget för alltid!! *snyft* 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0