Färdig med benen!

Jag har äntligen skurit ut benen och limmat ihop de. Jag tror att det som tar längst tid nu är över så nu bör det flyta på. Nästa lektion ska jag måla benen i fake emalj två lager, sedan limma på kanten till stolsdynan. Det är ett måste imorgon, jag har skjutit upp det för länge så jag måste se till att bli färdig med stolsdynan nu. Efter jag limmat på tror jag att jag inte kommer hinna mer men lektionen efter det ska jag limma på papper på dynan. Jag vill även där ha fina och jämna kanter så jag sedan kan måla fake emalj även på den. Det jag har kvar efter allt det är stols ryggen, pinnar mellan benen och en dekoration på stolsryggen över kant. Det är bara tre lektionen kvar om jag fattade rätt så jag tror kanske att jag hinner om jag jobbar med det ALLA tillfällen jag får, dvs på kompleteringsdagen och arbets passen. Vi får helt enkelt så, jag ska kämpa och försöka få det i tid men mer än så går inte. Nästa lektion är redan imorgon:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0