Onsdags arbets-passet!

Jag valde att arbeta med form även på arbetspasset för jag kände att jag inte hinner med innan deadline:en annars. I onsdags fortsatte jag slippa på mitt stolsben. Det tar väldigt långtid så det var det ända jag hann.

Igår hade vi bild men eftersom jag var färdig med det projektet tänkte jag arbeta vidare på min stol, jag försöker ta alla tillfällen jag får för att hinna klart med stolen. Igår slipade jag lite, efter det blandade jag i wellpapp damm i limmet och fyllde i hålorna i stolsbenet. Jag ville inte slippa bort för mycket så detta var en bättre lösning. Efter det lade jag i hårt papper i limm och sedan limmade på benet. Jag hann inte färdig hela benet men ganska mycket. Nästa lektion ska jag fortsätta med att limma på papper på stolsbenet, sedan ska jag låta det torka och under tiden som det torkar ska jag antingen limma på kanten på stolsdynan eller börja slipa på det andra stolsbenet. Det tar så fruktansvärt lång tid men jag hoppas verkligen jag hinner färdigt innan jul. Jag ska försöka ta vara på alla tillfällen utöver de vanliga formlektionerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0