Snart måndag...

Om några dagar är det måndag igen, vilket betyder att form lektionen närmar sig. Då ska jag måla min stolsdyna i blanksvart färg om det finns, annars använder jag mig av matt svart färg. Därefter ska jag börja skära i wellpap som ska bli andra stols delar, jag tror det blir bäst om nästa moment jag skär ut är stolsbenen. De ska också vara svarta, det är bara ytters lite på stolen som ska vara rött, för att stolen ska se lite mer rolig och levande ut. Benen ska vara vågiga vilket kommer bli svårt att skära ut men det löser sig nog. Jag får helt enkelt ta det lugnt och noga. Jag vill inte ha fula ojämna kanter. Det ska bli kul att börja arbetet igen. 
 

Kommentarer
Postat av: Merete

Vi kan blanda i lite av det flytande limmet. Det ger färgen en högre glans. Du har en tydelig och bra plan. Jätte bra Sanna! Vi ses på måndag

2012-11-01 @ 18:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0