Fortsättning på formarbetet

Idag har jag fortsatt med mitt formarbete, jag kopierade ut blom bilder och ändrade storlek via photoshop. Jag kopierade ut i färg för jag tycker det är finast. Jag hade tio bilder på USB minnet så det räckte till båda sidorna på tre av kuberna, jag tyckte det såg bättre ut så jag ska kopiera ut två till så alla för bilder på två sidor. Nästa lektion ska jag göra hål i kuberna och sätta fast fisketråd. Alla kuber ska hänga i olika längder så det blir lite mer demisionellt. Jag ska också (om jag hinner) planera hur jag ska hänga kuberna, i en pinne eller något annat, men felet med en blompinne är att det skulle se ut som en sprial uppefrån. Jag ska klura i em också. Här kommer en bild hur långt jag kommit ich vad jag åtsakommit denna lektion:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0