Fortsättning!

Idag har jag också fortsatt på mitt arbete. Jag kopierade ut två blombilder i färg, klistarde på de på kuberna som inte hade två bilder. Sedan mätte jag upp fisketråd och gjorde hål ovanpå kuberna som jag kunde fösta tråden i. Det hade varit mycket bättre om jag hade limmat på den sista sidan av varje kub efter jag fäst fisketråden för då hade jag kunnat limma på insidan, men det blev bra såhär också. Sedan gick jag ut till parken och hämtade pinnar, jag behövde bara två men jag tog tre för säkerhets skull. Jag karvade två små gropar i pinnanrna för dem skulle sitta bättre i varanndra. Nästa lektion ska jag måla pinnarna vita, jag tycker det ser fräschare. Efter det ska jag använda ståltråd och möjligtvis limm för att fästa pinnarna i varanndra. Här kommer en bild från dagens lektion:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0