Slutet är nära

Imorgon är sista lektionen vi arbetar med vårt mobil arbete. Jag har kommit ganska långt, på dagens lektion satte jag ihop pinnarna som kuberna ska hänga i, men innan det målade jag dem vita. Jag tyckte vita pinnar var mycket finare. Jag hade knutit på kuberna på pinnarna, allt var klart men då såg jag att allt böev jätte snett. Jag ville ha det lite oregelbundet och inte helt rakt men inte SÅ snett. Jag klippte av alla kuber och ska imorgon göra ett nytt försök. Denna gången ska jag hänga det rakare. Uppefrån skullet det se ut som en spiral, men i fibonacci serien är de tvä minsta kuberna längst in, men jag ska hänga den största längst in så jag glr tvärt om, på detta vis blir det enklare att få jämnvikt. Jag ska också klippa längre snören och i mer olika längder till kuberna så det blir lite mer utspritt. Jag är nästan helt säker att jag kommer hinna imorgon. Här kommer en bild på de nymålade pinnarna;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0