Formgivning

Idag på form-lektionen förtsatte jag med mitt arbete, jag skar ut föer bitar i kap skivan, jag ritade streck (så jag jar någonting att gå efter) och jag fixade kanterna lite så dem blev raka. Jag tänkte också hur jag skulle lyckas med min design mobil och bad jag skulle förtsätta med på nästa lektion, men jag kommer bara försätta skära och sedan börja limma ihop kvadratbitarna i kap skiva till kuber. Den kniven jag använda mig utav när jag ska i kaparskivan var lite krånglig, det blev snett även om jag stod rakt ovanför, det krävs nog övning tror jag... Det kommer nog att bli bra i slutändan ändå, jag kan bara slipa det som inte blev helt rakt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0