Formlektionen

Idag hade vi formlektion så jag fick arbeta två gånger med min egendesignade mobil idag. På denna lektion fortsatte jag med arbetet, jag sandpapprade mycket, först med grovt och sen ett finare sand papper. Efter det målade jag "kuberna" veta så att det inte skulle synas så mycket att jag slipat i kanterna. Det höll jag på med nästan hela lektioen och hann frdigt precis innan vi slutade. Det tyckte jag var bra för då hinner det torka till nästa lektion. Då ska jag kopiera ut bilder på blommor jag själv tatt och limma fats dom på en sida (eller möjligt vis två) av kuberna. Efter det ska jag sätta fast fiskelina och pröva mig fram i olika metoder hur de ska sitta. Jag hade tänkt att kanske använda en rönn stav (pinne) att sätta fast kuberna i, och den pinnen ska också hänga i en fiskelina i taket, men nackdelan med detta är att jag hade tänkt att sätta kuberna så det ser ut som en spiral uppe från. Det går inte om det är en rak pinne så jag får fundera och prova när jag väll kommer dit.
 
Bilden har jag själv tagit, för länge sedan... :) 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0