Kollektionen soffan

Idag har jag först färglagt soffan i front vy. Efter det gick jag över med svart penna innan jag började med sidovy. Då gjorde jag samma sak, färg, svart penna och lika dant på topp vy och isometrisktperspektiv, som jag blev färdig med. Jag hann "bara" det idag, det tog långtid med soffan och alla vyer osv. 

Nästa lektion ska jag göra om lampan i alla vyer, jag kommer inte hinna mer. 

Övrigt... 
Idag kom jag på att jag har gjort fel på frontvy:n på både soffan, sängbordet och köksstolen, jag har målat fötterna längst ner åt sidan men det ska var rätt fram. Annie kom på ensamhet sak, att bara redigera bort fötterna och göra en halvcirkel framifrån. En nannn sak jag kom på idag är att jag ska brainstorma förslag på logga till kollektionen. Jag tänkte söka på tibetanska ord, tex guldspiror så det hör till både kollektionen och inspirationskällan. Sen ska jag också göra ett snyggt kollage med hela min kollektion, de tio sakerna. Jag har tänkt plasta in allt sist, inspirationskolaget, alla saker i kollektionen, varje möbel alla vyer plus en snygg layout till framsidan med loggan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0