Sängbord-soffa

Idag har jag först målat färdigt mitt sängbord i isometrisktperspektiv, det är så många detaljer så fet tog lång tid. Sen efter det färglade jag alla vyer på sängbordet. Efter det gick jag över alla saker jag hitills gjort skisser på ned svart penna på konjekturerna, alltså både sängbordet, lampan och stolen. Jag hann att göra frontvy på min soffa idag också, och färglägga den halvt men nästa lektion ska jag fortsätta färglägga den och göra de andra vyerna. 

Jag kom på en sak idag, jag är ite allt nöjd med hur lampan blev på vyerna m.m så jag funderar på att måla om en, men den tog en HEL lektion att göra och den var svårast av allt att rita isometrisktperspektiv på, men det är bra övning om jag gör om den... 

En annan tanke jag hade var att jag har kommit på halva min kollektion, dvs 5 saker som jag ska göra noggranna ritningar på men jag har 5 st kvar att lägga till i kollektionen. Jag ska någon lektion göra ett A3 papper men HELA kollektionen i hyfsat slarviga skisser. Så jag har allt samlat och man tydligt ser vad som ingår i min kollektion och dess röda tråd. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0