Stol

Idag på formlektionen målade jag ett lager med fake emalj på en hel del, sedan målade jag med limm på alla ryggstödet, men fake emalj går inte att måla på för färgen löses bort. Jag borrade hål i stolsbenen och karvade ur dem där stolspinnarna ska sitta, jag hann att sätta i en stolspinnarna och borra hål i tre av stolsbenen så jag har bara ett borr hål kvar. Efter det ska jag sätta på den sista pinnen, sedan fästa stolsbenen riktigt i dynan. Idag har jag också skurit ut lager till dekorationen ovanpå och linmat ihop dem, så om jag hinner ska jag slipa och limma papper på dekorationen nästa lektion, jag ska jobba på arbetspasset så det blir på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0