Form

Idag arbetade jag som sagt med stolen på arbetspasset. Jag hann inte så långt som jag tänkt för jag blev uppslukad av vårt design arbete. Idag har lag limmat på en liten platta under två stolsben för det ska bli stabilare, jag målade på stolsdynan också för det var lite röd färg kvar på kanten som jag missat. Jag hade tänkt måla med lim på allt jag målat i fake emalj men jag hann bara måla ett ben så det kommer jag fortsätta med nästa lektio, måla allt i limm sen får jag se om jag hinner göra något mer men om jag hinner ska jag börja på stolsryggen. Det går inte alltid som jag tänkt mig... Jag glömde desutom ta en bild så det kommer efter nästa lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0