Slutet är nära

Idag kände jag att jag fick hopp igen. På formgivningen idag fhamm jag ganska mycket med min stol, jag målade stolsryggen, skar högt upp på stolsbenen så det skulle bli jämnt, satt och tänkte på hur jag skulle dästa benen för att dem skulle bli stabila och då kom Merete med den underbara idén att göra hår på undersidan av stolsdynan och trycka in benen. Det gjorde jag och det blev stabilt, jag provade att sätta mig på den till och med även fast jag inte hade limmat eller fäst dem, den höll! Jag hann även att göra pinnar mellan benen, jag limmade på papper också men hann bara halva på den ena pinnen.

Nästa lektion ska jag limma på papper på pinnen, limma den målade stolsryggen och börja med dekorationen som sitter högst upp på stolsryggen. Jag tror jag även kommer limma fast stolsbenen och pinnarna, för att fästa pinnarna måste jag borra halvvägs i benen. Hör är bilder under processen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0