Stolen

I fredags arbetade jag med stolen. Jag hade råkat gör två kanter att fästa i varandra på stolsryggen så jag skar bort en kant. Olyckligtvis råkade jag skära bort ungefär 0.5 cm för mycket så stolsryggen blev lite sen lurad på ena kanten men det kommer inte synas. Jag limmade ihop stolsryggen och limmade på en kant runt hela stolsryggen. Jag ville ha en jämn fin kant så jag slipade på kanten där jag limmat. Efter det började jag limma på papper på stolsryggen men jag är inte helt färdig så det ska jag fortsätta med på tisdag. Jag tänkte också på hur jag skulle fästa stolsryggen med knopparna... Min första tanke var att sätta en platta bakom allt och stöd, jag tyckte att det inte skulle bli så snyggt men Merete sa då att man kan ju dekorera/måla den också så det är vad jag tänker göra när jag är färdig med ryggstödet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0