Stols-arbetet!

Jag har fortsatt på dekorationen mellan ryggstödet och stolsdynan. Jag slipade dem och limmade på papper, sedan målade jag en av dem. Innan jag limmat på papper råkade jag göra misstaget att måla innan jag limmat på papper. Jag hade glömt helt och hållet att limma på papper. Jag blev inte jätte nöjd med resultatet av papperna för jag försökte verkligen göra så det inte blev hålor och veck men den formen som dekorationen var är svår att limma jämnt på. Nästa lektion, dvs imorgon på arbetspasset ska jag måla den andra delen och limma allt jag målat med fake emalj. Efter det om jag hinner ska jag karva lite i stolsbenen där dynan ska ligga för att få bättre stöd. Bild kommer imorgon på arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0