I fredags

I fredags skannade jag in mina olika perspektiv och i symmetrisktperspektiv i photoshop, jag målade min symmetriska stolsmålning, fixade till den m.m. Mina andra perspektiv hann jag bara att börja med, först förstärkte jag linjerna på de olika vy-målningarna men det var svårt och jätte pilligt att sudda skräpet runt linjerna så jag testade mig fram och provade linje formerna istället och det var mycket enklare och det blir finare, jämnare och rakare linjer så jag kommer använda mig av det på de vyerna jag har kvar att måla. Det ska jag jobba vidare med nästa lektion, eller på arbetspasset. Jag ska även leta bilder jag inspererades av och bilder om stilen jag kopplar min stol till. Bilder kommer nästa lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0