Liten sammanfattande del

Förra fredagen blev jag helt färdig med stolsprojektet! Jag redovisade om den och visade allt jag gjort, tänkt osv. Det var ett jobbigt men roligt arbete. Nu ska vi rikta oss in på att bara inreda skolan, det är så mycket som ska göras så vi väntar med att starta ett nytt projekt i formen. Nu ska jag skriva kort om hur mitt sovrum Julie "inredde" blev.

Jg tyckte först och främst att det blev jätte fint, jag gillade känslan hon fått in och färgkombinationerna med vitt, blått osv. Jag gillade att det var stilrent men ändå personligt på något vis, plus hon valde en jätte snygg, stor väggklocka :) Jag är jätte nöjd och hoppas att vi kommer göra fler sådana arbeten!


Kommentarer
Postat av: Julie

Åh, vad bra att du gillade resultatet!!! :) :) :)
Ses imorgon!

2013-04-07 @ 20:38:57
URL: http://juliejultomte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0