Stol projektet

I fredags jobbade jag vidare på mitt stol projekt. Eftersom jag är färdig med själva stolen jobbar jag med att göra ett insperationscollage med lite fakta om 1800 talet. Jag är ganska nöjd med designen på collaget, jag vill att det ska se bra ut men det är svårt att komma på en design till det.

Nästa lektion ska jag läsa igenom och eventuellt tillägga något på faktan i insperationscollaget. Jag har redan målat färdigt alla vyer och symmetriskt perspektiv på datorn så nästa lektion ska jag också förbereda power point inför redovisningen och göra lite research om 1800 talet. Jag tog bilder på datorn från mobilen på lektionen men det blev så dålig kvalité så bilder kommer när jag skrivit ut collaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0