Stress...

Anledningen till varför jag inte uppdaterar processen i onsdag var för det var ju idrottsdag och jag jobbade med folklore idag på em. Det blev inte alla som jag tänkt mig, jag är jätte missnöjd. Mina pinndetaljer ovanpå sängbordet blev olika höjder som jag nämnt tidigare men det gick inte att slipa när de redan var som träpinnar så det var ojämnt när jag skulle limma på en pinne ovanpå de små blev det små mellanrum och ovanpå pinnen var sen så allt ser fult ut. Jag har inte tid att göra nya pinnar och jag försökts ta bort allt men lådan de är limmade på började gå sönder. Jag hinner inte heller att göra spiror som jag hade bestämt så inget går bra nu...

Det sista jag gjorde var att limma på tygbollar. 

Det enda jag har kvar totalt i folklore projektet är sticka den sista biten på lampskärmen (som är halvvägs) och sy tygbollar, göra sängbordscollaget eftersom det är borta samt bilder till rapportering och opponering. Jag ska försöka hinna allt på tisdag men jag får stanna kvar och jobba annars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0