Design 2-Biblotek jobba jobba jobba...

Jag jobbade med biblotekproejktet från 12 enda fram till 18 på kvällen, puh! Tros sextimmars arbete är jag ännu inte färdig. Jag har gjort allt från målat, skurit ut, limmat till sågat. Jag har gjort ungefär 6 möbler idag men jag har tre kvar... Jag får helt enkelt redovisa trots att den inte är färdig.  Imorgon ska jag jobba med andra ämnen efter skolan så jag får jobba över på torsdagen och göra de sista möblerna.
        Idag när skulle jag göra en fotölj med "pluppar" i stolsryggen så tyget går in vid plupparna. Mitt alternativ till pluppar var små spikar men det funkade inte att knippsa av så det fick bli ståltråd, man fattar vad jag är ute efter men det ser inte snyggt ut, borde kanske skippat det men gjort är gjort. Det är jag i alla fall inte nöjd med men däremot tyckte jag det blev helt okej med läder på soffan och fotöljerna, läder är snyggt!
Tagga redovisning!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0