Design 2-Biblotek

I onsdags stannade jag kvar efter skolan och jobbade med modellen. Jag satte tapet på rampen och tillverkade två lampor och ett nord. Dagen därpå fortsatte jag att göra möbler till modellen. Jag fick tips att använda riktigt läder till soffan för att få in känslan itstället för en bild på läder. Jag är sådär nöjd med modellen, tidsbrist ledde till att det inte blev så snyggt och kanske lite slarviga mått... Jag vill verkligen göra en snygg modell men jag verkar aldrig ha tid? Jag är i alla fall nöjd med min känsla.
     Någon gång nästa vecka ¨måste jag stanna och jobba efter skolan eftersom det är deadline på torsdag och jag är inte färdig på långa vägar. Det blir lite stressigt och slarvigt men jag ska hinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0