Design2-bibloteket

Allt flyter på med modellen men långsaaaaamt. Det tar lång tid att måla... Jag har en så länge bara målat och i torsdags satte jag även ihop med modell. Jag började också smått måtta ut rampen och fixt dörringången vid rampen. Jenny hade lektion så jag hann inte mer. Nästa lektion ska jag göra rampen och förhoppningsvis börja med möbler...
     Jag är ganska nöjd med modellen än så länge, det är inte så fin finish  jag ville får, det är för när man drar av tejpen när man målat följer färgen under med, sen brukar det vara limm överallt när jag gör modeller så jag får jobba på detta. Något jag är lite mer nöjd med är färgvalet. Jag tycker det passar, jag kör på lite engelsk old-bibloteksstil. Det kommer bli lite stressigt nästa lektion men jag får försöka jobba flitigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0