Estetisk kommunikation-Designksydd

På gårdagens lektion fick vi gjort mycket in i det sista. Vi har skrivit klart den gemensamma uppsattsen, gjort färdigt loggan och powerpointen är i stort sett färdigt. Alla har hjälpts åt för att få allt att vara färdigt i tid. Nu har jag också skrivit min individuella inlämning så jag ska bara öva till redovisningen sedan är jag helt klar. Jag tror de andra är där ungefär så våran grupp har fungerat jättebra!
     Nästa lektion är det som sagt redovisning så ska bara öva. Jag är nöjd med våran kollektion, hur den kopplar till varandra osv plus vår engagerade grupp. En sak jag skulle vilja förbättre är nog kanske handlaget på min produkt, om vi haft mer tid skulle jag försökt finslipa mer och eventuellt göra flaska lite bättre/roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0