Fortsättning stickning bl.a.

Idag på lektionen har jag först fortsatt med trycken på bärkasse sidorna. Det blev inte bra denna gånge heller, färgen smetar ut sig på undersidan trots att jag provade med spraylim under mallen för bättre fäste. Men jag ska istället fylla i det som är utanför med orange färg. Idag har jag också testat lite olika hur min flyer och visitkort ska se ut. Jag ville helst ha guldig text men går inte så jag tar svart istället. Jag blev tom. Färdigt med visitkortet och nästa fötterna. Ska finslipa lite med text oc utseende plus jag kommer inte kunna göra färdigt flyer fören jag gjort mina saker så jag kan ta bild på dem. 

Jag har även fortsatt på min stickning men det hade hänt något när jag precis börjat ta in mindre masker var fjärde varv så Wiktoria hjälpte mig och nu är allt som vanligt,en jag måste göra om några rader på stickningen. 

Nu har jag planerat att nästa lektion ska jag sätta igång ordentligt med min bärkasse och förvaringslådan. Det är allt jag kommer hinna. 

Jag har inte mycket tid så stickningen för jag jobba hemma med. Nästnästa vecka måstematcher se till att komma igång med mitt sängbord för det kommer ta minst 4 lektioner, jag har de mesta delar färdiga för lampan så där är det mest själva stickningen som tar tid, men det gör jag ju hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0