Tag, kasse, visitkort etc...

Idag har jag kanske inte gjort så mycket på själva folklore arbetet men jag har provat jätte mycket olika saker. Först skissde jag förslag på kassar, förvaringslådor och tags, sen gjorde jag tre prototyper på kassar. Efter det gjorde jag massa olika exemplar på handtagen. Jag ville se hur alla mina idéer såg ut så jag gjorde ca. 5 olika tags. Till slut fick jag det resultat jag ville ha men när jag skulle göra tagen på riktigt blev den för stor och jag var tvungen att lösa ett problem så jag var tvungenatt göra om den, mindre främst. Sen målade jag tagen (som var i tunn kartong) svart. 

Efter lunch satt jag och stickade. Först stickade jag bara som jag provat innan men sen provade jag med rundstickor. Det kaosade ett tag men det ordnade sig. Det är dessutom bara en övningsbit så det gör intet om blir ful osv. 

Jag har bestämt hur min tag, visitkort, förvaringslåda och kasse ska se ut och jag har en koppling mellan dem som jag skriver i slutpresentationen. 

Jag tänker inte bestämma vad jag ska jobba med nästa lektion för jah brukar inte hålla det schemat men jag tror jag ska börjar pröva mig fram hur jag ska göra förvaringslådan och fortsätta på hangtagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0