Den där soffan...

Idag gick det skitdåligt på lektionen. Jag trodde jag skulle fått gjort mer än vad jag hann men det krånglade. När jag nästan gjort färdigt soffan i issometrisktperspektiv skulle jag fixa armstöden på soffan i de andra vyerna och när jag gjorde det och bakade ett steg för ett streck blev fel försvann allt jah gjort på lektionen på soffan i issometrisktperspektiv så jag fick börja på ruta ett igen... Jag hann inte färdigt med soffan i Photoshop och börjar känna mig stressad eftersom jag ska göra collage på varje möbel och har inte ens gjort färdigt min andra möbel. 

Bästa lektion ska jah mot förmodan göra färdigt soffan i Photoshop och göra collage till den. Mer tror jag att jag inte hinner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0