Sängbord

Igår hann jag ganska mycket faktist. Jag gjorde färdigt lampan i de olika vyerna på Photoshop och jag gjorde färdigt lampkollaget. Efter det började jag redigera sängbordet i de olika vyerna och jag hann göra färdigt alla vyer utom den i isometrisktperspektiv, dem hann jag göra linjer till och fylla i med brun färg men inte göra de akta sista detaljerna. 

Nästa lektion ska jag göra kollage till sängbordet och till sist börja fixa med stolen. Efter det är det baa att köra igång med de praktiska arbetet, dvs byggandet! Jag måste komma ihåg att göra en mall till lampans fot men sen är det fritt fram med byggandet. 

Sängbordet ska jag göra i kartong i miniatyr och det är så många detaljer vilket kommer ta långtid, jag börjar antagligen med sängbordet först. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0