Förpackning-färdig!!!

I tisdags jobbade jag bara med min förvaringslåda. Jag målade locket flera gånger och tejpen på lådan. Jag tycker det inte blev så snyggt med tejp men det funkar. Jag ville ha ett svart snyggt band runt lådan så jag var tvungen att sy ett, jag, sy! Kaos! Men jag fick hjälp av mina fina klasskamrater så det gick bra. Jag fick folla kanten så det inte skulle fransa sig. Sen nåla och stryka för att kunna till sist sy så det blev en snygg kant. Det tog ganska långtid. 

I onsdags jobbade jag dels min stickning, jag fick hjälp med dig så jag kan sticka hemma. Sen jobbade jag med mitt sängbord. Jag har gjort alla fyra ben, en låda och det som lådan ska sitta i. Detta var lite pilliga att fixa men tillslöt gick det. Sen var vi ju och målade av modeller! Det var kul och jag vill gärna göra om det. 

När vi kommit tillbaks till skolan hann jag inte så mycket. Jag letade efter öljetter och limstift. När jag hittat öljetter fick jag inte på dem snyggt hur hårt jag en slog med en hammare så jag fick limma dem, men det är utsidan som räknas... 

Nästa lektion ska jag fortsätta med sängbordet. 

Här är en bild på öljetterna på bärkassen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0