Måla måla måla

Idag har jag hunnit med mycket, i folklore. Jag har skurit ut alla detaljer på ovansidan till sängbordet, slipat dem och tejpat på varje kant så det ska vara fina jämna kanter, sen har jag också målat alla två gånger. Sedan har jag tejpat massor på bordsbenen, även här kanterna för att få fina kanter. Det tog ett tag. Efter det gjorde jag bollarna längst ner på varje ben och målade alla ben två gången var. Det tog lång tid att måla allt,mestadels för jag ville att det ska vara trä imiterat så jag målade med fler färger och noga. Det har jag gjort idag men det är ganska mycket. Jag har vara kvar att limma ihop benen med lådan, limma fast de små detaljerna på ovansidan och en pinne längs med dem. Se är det små fix som tygbollarna och lådhandtag. Sen är jag klar! Jag ska försöka hinna med allt detta nästa lektion. Här är bilder från dagens pass! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0