Design 2-biblotek

Igår på letkionen fortsatte jag med modellen. Eftersom Iris praktikanten skulle ha lektion för oss hade vi mindre tid att arbeta med modellen. Jag gjorde inte så mycket. Jag målade mina kapaskivor och det tog tid. Det var svårt att blanda samma färg som lektionen innan och att måla, tejpa många gånger tog hela den lektionen. 
    Det var roligt att ha lektion av Iris. Jag hamnade med Merete och Jenny så Merete fick bli skolbarn igen och ta åt sig av kriterierna!
     Nästa lektion ska jag försöka jobba effektivt, komma igång med möblerna för jag vet att de kommer ta tid. Jag har två väggar kvar på modellen att måla plus limma ihop den... Det är mycket nu på kort tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0