Estetisk kommunikation-Mini Mee

Nu är den nya uppgiften fullt igång. Vi håller på och gör en kollektion som hör ihop. Vår grupp valde att företaget skulle hete Mini Mee. Vi har designat nappen och alla har valt ut var sin sak de ska designa som hör till bebisar. Våran röda tråd genom arbetet är saker man kan hitta tillhörande en barnvagn. I collektionen ingår en barnvagn, väska, leksaksmobil, bebissovpåse och nappflaska. Jag ska designa nappflaskan. Allt i våran collektion har tryck på sig, djur från norden. Alla saker har ett djur från norden tex. vår logga är en uggla, på nappflaskan är det en ren, sedan var det räv på väskan osv.
       Jag ska designa nappflaskan och eventuellt ha någon rätt tex. pantent på den så ingen får sno min idé... Nappflaskan ska vara ganska enkel i grunden men handtagen ska vara renhornen som sticker ut på sidorna som handtag. Bild kommer nästa lektion.
      Nästa lektion ska jag göra en noggrann skiss och gå in mer på det med rättigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0