Design-bibloteket

Denna lektionen har jag hunnit ganska mycket. Jag har gjort färdigt mitt inspirationskollage. Dessutom har jag börjat och jag färdigt det första möbelkollaget samt. börjat på det andra. Jag ser i huvudet ungefär hur jag vill ha det och det blir nog ganska bra.
     Nästa lektion ska jag göra färdigt resterande möbelkollage, kan behövas ett till. Sedan ska jag göra planritning och börja på modellen! Det kommer bli kul, jag har gått loss på inredningen och valt jätte dyra inredningsdetaljer etc! Så roligt att kunna välja exakt hur man själv vill ha det, men jga har ändå alltid utgått från behovsanalysen, någonstanns att sitta, arbetea, bra belysning, mysigt att vilja läsa där osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0