Design 2- slutkollektion

Den här lektionen har jag fortsatt experimenter med mina prototyper. Jag började ta loss ballongen från trådarna som jag limmade ihop förre lektionen. Det blev inte bra, det blev ojämnt och inte den känslan jag ville nå till. Jag vill ha en stilren modern känsla men den såg mer anorlunda och lite kaosad ut.  Jag började tänka och fick förslaget att göra samma teknek med limm på ballong med trådar fast istället för trådar eller garn tog jag papper. Jag ska spräcla ballongen nästa lektion. Idag har jag också fäst massa papperstrimmor i lampramen men fick förslaget att det är roligare om jag göra den diamant formade lampan i sugrör istället så jag ska göra det nästa gång. Papperstrimmlampan blev helt okej det jag hann att börja med men nu är den bara i ritningar istället. Här är bilder från lektionen:
Som sagt så ska jag fortsätta experimentera nästa lektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0