Arkitektur -gunnebo

Jag har jobbat över flera dagar nu, både den här veckan och förra veckan. Jag har då jobbat med alla möbler till modellen. Idag blev jag äntligen färdgi med själva modellen, och jag har en skiss på den ergonomiska möbeln. Min möbel är en lampa med ett ergonomiskt handtag format efter handen som har en hissfunktion så den sjuka kunde kan bli "hissad" ur soffan då hen har svårt att resa sig. Den fungerar även åt andra hållet så man kan hålla i den när man ska sätta sig och då "sänks" den. Folk med reaumetismn har svårt att röra sig så ville sattsa på ett hjälpmedel upp och ned från och till soffan. Allt är alltså färdigt! Så skönt. Här är bilder från den här eftermiddagen:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0