Estetisk kommunikation/historia- Götebrogs historia

Jag har kommit väldigt långt med det här projektet. Jag har skrivit flitigt på Måns lektioner sedan testat det rätta redovisningssettet på Meretes lektioner. Jag tänkte först redovisa mitt förslag till Gustad Adolf torget genom att måla. Som vanlig är jag för snabb och tqavlan blir asful. Jag blir inte nöjd så jag börjar med en ny tavla, och skissar nogrant. Jag ser att detta inte kommer bli bra så jag beslutar att jag gör en redigerad photoshop bild istället. Nu har jag gjort grunden till den bilden, den ser än så länge gansak ful ut så jag måste jobba nogrannare med den och lägga in statyerna. Förra veckan jobbade jag över och då försökte jag få in en staty med den blev ful, som ni ser på bilden nedan... Det här är inte mitt projekt kan man säga.
     Jag ska som sagt jobba vidare med bilden, den skriftliga delen är färdig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0